Články
Stanley Jordan hrá Eleanor Rigby naživo
Napísal Administrator   
ImageStanley Jordan, majster v tappingu a jazz/fusion gitarista, pôvodom z Chicaga nám predvedie svoju fantastickú techniku oboch rúk na hmatníku. Pieseň Eleanor Rigby je hitom skupiny Beatles.

Celý článok...

Brnkátková technika pravej ruky
Napísal Administrator   
ImageV tejto hodine nám Paul Gilbert, svetoznámy gitarista vysvetlí techniku pravej, brnkátkovej ruky. Odporúča začať cvičiť na čistom zvuku a pomaly a tiež pracovať s dynamikou. Potom prechádzať od tlmených tónov až po tóny so silným attackom.
Celý článok...

Pozrite si celý koncert G3 Live (Satriani, Vai, Johnson)
Napísal Administrator   
Image2. marca 1994 sa stretli traja špičkoví gitaristi Joe Satriani, Steve Vai a Eric Johnson aby odohrali turné G3. My vám prinášame celý záznam z koncertu týchto špičkových gitaristov v dĺžke 1 hodina 9 minút.

Celý článok...

Mixolýdický mód a jeho použitie
Napísal Mgr. Miroslav Záhradník   
ImagePodobne ako lýdický mód, aj mixolýdický mód patrí k najpoužívanejším módom durovej stupnice. Svojim intervalovým zložením patrí taktiež do  kategórie durových stupníc, používa sa na vyjadrenie dominantných akordov známych ako „sedmičky“ napr. G7. Mixolýdická stupnica je typická malou septimou, ostatné tóny tejto stupnice sú zhodné s prirodzenou stupnicou dur. Najčastejšie sa stretávame s touto stupnicou v blues alebo v jazze, no patrí aj k obľúbeným stupniciam napr. Joe Satrianiho.

Celý článok...

Metronóm on line
Napísal Administrator   
ImageBez metronómu by sa nám v kapele hralo naozaj ťažko. Je dôležitý na udržanie rytmiky. Jednoducho povedané: aby sme nezrýchľovali a nespomalovali tak ako sa nám zachce.

Celý článok...

<< Začiatok < Predošlá 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nasledujúca > Koniec >>

Zobrazujem 73 - 81 z 99