Články
Virtuálne bicie nástroje
Napísal Administrator   
ImagePokiaľ ešte nemáte zakúpenú vlastnú sadu bicích alebo len tak túžite si zabubnovať, tak to skúste na virtuálnych bicích. Susedia vám budú povďační, pretože nenarobia taký hluk ako štandardná bicia súprava.
Celý článok...

Držanie pravej ruky
Napísal Administrator   
ImageV tejto hodine Vás naučíme, ako správne držať pravú ruku pri hre na rockovú gitaru.
Celý článok...

Držanie ľavej ruky
Napísal Administrator   
ImageJe nejaký rozdiel v držaní klasickej a elektrickej gitary?
Mnoho gitaristov vyškolených hrou na klasickú gitaru má problémy s postavením ľavej ruky na hmatníku elektrickej gitary. Klasická škola totiž nedovoľuje položiť palec ľavej ruky na hornú časť hmatníka gitary. V hre bluesových, rockových i jazzových gitaristov je práve takéto postavenie ruky úplne prirodzené.

Celý článok...

Spoznaj hmatník gitary
Napísal Mgr. Miroslav Záhradník   
Image 6 strún a 22 pražcov na gitare poskytuje množstvo tónových možností, ale ako sa v nich najlepšie zorientovať?
Orientáciu na hmatníku gitary sa možno ľahko a prehľadne naučiť, pokiaľ si vytvoríme nejaký systém. Týmto systémom bude pre nás rad tónov stupnice C dur - C D E F G A H C, ktoré sa mimochodom nachádzajú aj na bielych klávesoch klavíra. Treba si uvedomiť, že tento tónový rad je zložený z postupných krokov celých tónov a poltónov. (Celý tón je na hmatníku tvorený dvoma políčkami a poltón jedným políčkom.)

Celý článok...

Vyhľadávanie akordov a stupníc on-line
Napísal Administrator   
ImageGitarista.sk vám prináša nástroj na okamžité on-line vyhľadanie akordov a stupníc. Určite vám to uľahčí spoznávanie hmatníka.

Celý článok...

<< Začiatok < Predošlá 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nasledujúca > Koniec >>

Zobrazujem 82 - 90 z 99